Metode naturale pentru un sistem imunitar puternic


Sursa :google.com
          A venit primavara, un anotimp asteptat de catre noi toti. Iesiri in are liber, la terase, in parc cu rolele, bicicleta, skateboard-ul. Pe cat este de frumos acest anotimp pe atat este de capricios.
Am auzit peste tot in jurul meu expresia "am racit, am sistemul imunitar la pamant" dar, oare cati dintre noi sau gandit ca au atatea metode naturale la indemana pentru a intari sistemul imunitar?!

De-a lungul timpului am incercat pentru pitica mea diverse metode naturale.

 Iata cateva dintre cele mai importante metode:

Echinaceea - se gaseste sub forma de tinctura
- trateaza infectiile deja existente
- ajuta la prevenirea racelii
- stimuleaza sistemul imunitar.

Propolisul - il gasim sub forma de tinctura, sau pulbere
- este unul dintre cele mai puternice remedii ale naturii
- are efecte antimicrobiene cu spectru larg
-apara organismul impotriva infectiilor, microbiilor, virusurilor, parazitiilor si fungiilor

Ghimbirul - un bun imunostimulator
-se folosester in tratarea racelilor
- in tratarea bronsitelor, fluidizeaza mucusul bronhic.
- se poate folosi la gatit, se poate combina cu ceaiul de macese sau catina.

Macesele -  intaresc organismul
atenueaza manifestarile neplacute ale racelii

Catina -  consider ca numai are nevoie de nici un fel de descriere

Gheara matei- reduce riscul contactarii gripei si al altor viroze respiratorii
- stimuleaza imunitatea in infectii cronice sau acute

Stilul de viata ne poate ajuta sa avem un sistem imunitar puternic daca respectam cateva reguli.

Miscare , gimnastica sau plimbarile in aer liber vor face minuni pentru starea generala.

Odihna , trebuie sa respectam cele 8 ore de somn pe noapte.

Alimentatia trebuie compusa din cat mai multe fructe si legume, sa evitam fast-food-urile, si sa avem trei mese principale si doua gustari naturale pe zi.

Combinand aceste elemente, veti reusi sa aveti un sistem imunitar puternic, sa reduceti vizitele la medic si sanatatea voastra va avea numai de castigat.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza....imi da avant sa creez mai mult si mai frumos! Alina